پذیرفته شدگان ما

بدون دیدگاه

اداره صحیح مدرسه این امکان را فراهم آورده است که کودکان تجربۀ شادتری از آموزش داشته باشند. 

مهارت سرکار خانم سعدی (مدیر مدرسه) در برقراری روابط انسانی با دانش ­آموزان، والدین، دبیران و سایر عوامل اجرایی، آن­ها را به انجام امور و همکاری با یکدیگر دلگرم کرده است. واقع بینی ایشان در مورد مسائل و اشتیاق در ایجاد تغییرات مثبت در فضای آموزشی امکان بهتری برای یادگیری دانش­ آموزان فراهم کرده است. مدیریت مدبرانه ایشان در برنامه­ریزی­های آموزشی، نوآوری در آموزش و بهبود کیفیت روش­ های آموزشی در کنار بهره­ گیری از مشارکت والدین و دبیران در آموزش دانش آموزان، روابط خانه و مدرسه را استحکام بخشیده و تمرکز دانش ­آموزان، خانواده و مدرسه را در عرصۀ آموزش و تربیت بالا برده است

نتیجه این تلاش های ستودنی، پذیرش دانش آموزان عزیز دبیرستان اندیشمندان سعدی در آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی باقرالعلوم می باشد. بي شك پذیرش اين دانش آموزان  در این رقابت و رخداد بزرگ علمی برگ زرینی در کارنامه تحصیلی آنان مي باشد.

 

Admin bar avatar

مدیر اندیشمندان

دبیرستان دخترانه اندیشمندان سعدی که یکی از مراکز آموزشی معتبر در شهر تبریز می‌باشد در سال 1396 توسط مدیر و موسس، سرکار خانم کبری سعدی در منطقه ولیعصر تاسیس گردید. این دبیرستان شامل 8 کلاس هوشمند، آزمایشگاه و نمازخانه می‌باشد. تاسیس چنین مجموعه آموزشی توانسته است بستر مناسبی را برای شکوفایی و رشد استعداد‌های آینده‌سازان این مرز و بوم فراهم آورد.